| # | Название | Баллы | Дата | Статуc |
|---|---|---|---|---|
| 1 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 16 апреля 2024 г. | Одобрено |
| 2 |
Challenges in Implementing "Contemporary Anglo-American Literature: XX-XXI Centuries" in Uzbekistan Private University Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 18 марта 2024 г. | Одобрено |
| 3 |
Challenges in Implementing "Contemporary Anglo-American Literature: XX-XXI Centuries" in Uzbekistan Private University Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 18 марта 2024 г. | Одобрено |
| 4 |
Учебное пособие для практических занятий по техническому английскому языку Учебное пособие (гриф) 2 года |
25,0 | 18 марта 2024 г. | В процессе |
| 5 |
Using artificial intelligence in teaching vocabulary for EFL abult classes in Uzbekistan Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 17 марта 2024 г. | Одобрено |
| 6 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 7 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 8 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 9 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 10 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 11 |
NILE Online coursre Квалификационный сертификат (Свыше 40часов) |
10,0 | 28 февраля 2024 г. | Одобрено |
| 12 |
Implementing Online Peer-Editing into Writing in Higher Education: Literature Review Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 19 января 2024 г. | Одобрено |
| 13 |
Teachher and student perspectives on Peer editing in the context of Kimyo International University in Tashkent Международная конференция |
8,0 | 23 декабря 2023 г. | Одобрено |
| 14 |
Psychological Trauma and National Grief/History in "Extremely Loud and Incredibly Close" by Jonathan S. Foer Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 13 октября 2023 г. | Одобрено |
| 15 |
Error Correction in Language and Content Classes: Teachers' and Students' Views Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 13 октября 2023 г. | Одобрено |
| 16 |
Читая бумажные учебники, легко запоминается информация Публикация в международном журнале (соавторы) |
7,5 | 28 сентября 2023 г. | Одобрено |
| 17 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages Квалификационный сертификат (Специализация) |
40,0 | 22 сентября 2023 г. | Одобрено |
| 18 |
Assessment 1 PRESETT module pilot Квалификационный сертификат (до 40 часов) |
5,0 | 25 августа 2023 г. | Одобрено |
| 19 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages Квалификационный сертификат (Специализация) |
40,0 | 22 августа 2023 г. | Одобрено |
| 20 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages Квалификационный сертификат (Специализация) |
40,0 | 22 августа 2023 г. | Одобрено |
| 21 |
The importance of quality edication in our lives Республиканская конференция |
5,0 | 21 августа 2023 г. | Одобрено |
| 22 |
Teachers' and Students' Views on Error Correction in Language and Content Classes Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 9 июня 2023 г. | Одобрено |
| 23 |
Teachers' and Students' Views on Error Correction in Language and Content Classes Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 9 июня 2023 г. | Одобрено |
| 24 |
21st Century Skills: A Win-win Approach to Syllabus and Curriculum Desing Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 6 мая 2023 г. | Одобрено |
| 25 |
Developing Sociolonguistic Competence of EFL Learners to cultivate intercultural communication Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 6 мая 2023 г. | Одобрено |
| 26 |
Error Correction in Language and Content Classes Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 6 мая 2023 г. | Одобрено |
| 27 |
English in the multilingual classroom Квалификационный сертификат (до 40 часов) |
5,0 | 13 марта 2023 г. | Одобрено |
| 28 |
Объяснительное письмо
|
-5,0 | 10 февраля 2023 г. | Одобрено |
| 29 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 30 января 2023 г. | Одобрено |
| 30 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 23 января 2023 г. | Одобрено |
| 31 |
Teaching English Cambridge university press & Assessment Квалификационный сертификат (до 40 часов) |
5,0 | 22 января 2023 г. | Одобрено |
| 32 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 13 января 2023 г. | Одобрено |
| 33 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 13 января 2023 г. | Одобрено |
| 34 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 11 января 2023 г. | Одобрено |
| 35 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 11 января 2023 г. | Одобрено |
| 36 |
Объяснительное письмо
|
-5,0 | 6 января 2023 г. | Одобрено |
| 37 |
Cambridge English Teacher competition Другие(один человек) |
2,0 | 30 ноября 2022 г. | Одобрено |
| 38 |
Norwich Institute of Language Education Coursera (Specialization) |
40,0 | 6 сентября 2022 г. | Одобрено |
| 39 |
Norwich Institute of Language Education Coursera (Specialization) |
40,0 | 6 сентября 2022 г. | Одобрено |
| 40 |
Norwich Institute of Language Education Coursera (Specialization) |
40,0 | 6 сентября 2022 г. | Одобрено |
| 41 |
Norwich Institute of Language Education Coursera (Specialization) |
40,0 | 6 сентября 2022 г. | Одобрено |
| 42 |
Norwich Institute of Language Education Coursera (Specialization) |
40,0 | 6 сентября 2022 г. | Одобрено |
| 43 |
Объяснительное письмо
|
-5,0 | 23 июня 2022 г. | Одобрено |
| 44 |
КРАТКИЙ РУССКО-УЗБЕКСКО-АНГЛИЙСКО-КОРЕЙСКИЙ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИЙ СЛОВАРЬ Методическое пособие ( KIUT совет) (соавтор) |
10,0 | 20 июня 2022 г. | Одобрено |
| 45 |
Teaching Literature to Promote Critical Thinking and Incorporate Integrated Skills Международная конференция |
8,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 46 |
Teaching Literature to Promote Critical Thinking and Incorporate Integrated Skills Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 47 |
Implementing Process-based Approach in Teaching Writing Online Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 48 |
Development of Teacher Training for In-service School Teachers Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 49 |
Development of Teacher Training for In-service School Teachers Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 50 |
Implementing Process-based Approach in Teaching Writing Online Международная конференция |
8,0 | 13 июня 2022 г. | Одобрено |
| 51 |
HOW TO MAKE LANGUAGE ACQUISITION MORE EFFECTIVE: THE IMPORTANCE OF DIGITAL LITERACY AND THE INTEGRATION OF MULTIMEDIA TOOLS IN LANGUAGE LEARNING CLASSROOMS Республиканская конференция |
5,0 | 31 мая 2022 г. | Одобрено |
| 52 |
Оформление и публикация научных статей в рецензируемых изданиях, индексируемых в ведущих базах данных Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 31 мая 2022 г. | Одобрено |
| 53 |
THE DIFFERENCE OF TEST MODIFICATION AND ACCOMMODATION Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 20 мая 2022 г. | Одобрено |
| 54 |
THE DIFFERENCE OF TEST MODIFICATION AND ACCOMMODATION Международная конференция |
8,0 | 20 мая 2022 г. | Одобрено |
| 55 |
TILNI O'QITISH VA O'RGANISHDA XXI ASR KO'NIKMALARI Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 20 мая 2022 г. | Одобрено |
| 56 |
TILNI O'QITISH VA O'RGANISHDA XXI ASR KO'NIKMALARI Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 20 мая 2022 г. | Одобрено |
| 57 |
Using Kaizena Google extension to evaluate students' written works Международная конференция |
8,0 | 12 мая 2022 г. | Одобрено |
| 58 |
Teaching a Foreign Language in Primary Education: Micro and Macro Language Planning and Policy Development Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 12 мая 2022 г. | Одобрено |
| 59 |
The effect of cascading in professional development for school teachers Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 12 мая 2022 г. | Одобрено |
| 60 |
Teaching a Foreign Language in Primary Education: Micro and Macro Language Planning and Policy Development Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 12 мая 2022 г. | Одобрено |
| 61 |
The effect of cascading in professional development for school teachers Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 12 мая 2022 г. | Одобрено |
| 62 |
THE IMPORTANCE OF IDENTIFYING AND REDUCING LEARNER DIVERGENCE FROM PRAGMATIC NORMS OF LANGUAGE LEARNERS IN COMMUNICATIVE COMPETENCE Международная конференция |
8,0 | 20 апреля 2022 г. | Одобрено |
| 63 |
Инглиз тили бўйича талабалар фан олимпиадаси Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 5 апреля 2022 г. | Одобрено |
| 64 |
Инглиз тили бўйича талабалар фан олимпиадаси Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 5 апреля 2022 г. | Одобрено |
| 65 |
Инглиз тили бўйича талабалар фан олимпиадаси Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 5 апреля 2022 г. | Одобрено |
| 66 |
Учебное пособие для практических занятий по техническому английскому языку Учебное пособие (YTIT-совет) |
15,0 | 4 апреля 2022 г. | Одобрено |
| 67 |
How to teach pronunciation. Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 21 марта 2022 г. | Одобрено |
| 68 |
Teaching pathways: How to teach pronunciation Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 21 марта 2022 г. | Одобрено |
| 69 |
Workshop organized. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 11 марта 2022 г. | Одобрено |
| 70 |
Workshop organized. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 11 марта 2022 г. | Одобрено |
| 71 |
Workshop organized. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 11 марта 2022 г. | Одобрено |
| 72 |
Workshop organized. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 11 марта 2022 г. | Одобрено |
| 73 |
Workshop organized. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 11 марта 2022 г. | Одобрено |
| 74 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages. Международные курсы-ТОР 10, C1 (специализация) |
25,0 | 21 февраля 2022 г. | Одобрено |
| 75 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages. Международные курсы-ТОР 10, C1 (специализация) |
25,0 | 21 февраля 2022 г. | Одобрено |
| 76 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages. Международные курсы-ТОР 10, C1 (специализация) |
25,0 | 21 февраля 2022 г. | Одобрено |
| 77 |
Cambridge English Level 5 Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages. Международные курсы-ТОР 10, C1 (специализация) |
25,0 | 21 февраля 2022 г. | Одобрено |
| 78 |
Norwich Institute of Language Education (NILE) Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 28 января 2022 г. | Одобрено |
| 79 |
Norwich Institute of Language Education (NILE) Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 28 января 2022 г. | Одобрено |
| 80 |
Norwich Institute of Language Education (NILE) Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 28 января 2022 г. | Одобрено |
| 81 |
Norwich Institute of Language Education (NILE) Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 28 января 2022 г. | Одобрено |
| 82 |
Олий таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга йўналтирилган лойиҳа "Change Academy" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 18 января 2022 г. | Одобрено |
| 83 |
Олий таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга йўналтирилган лойиҳа "Change Academy" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 18 января 2022 г. | Одобрено |
| 84 |
Олий таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга йўналтирилган лойиҳа "Change Academy" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 18 января 2022 г. | Одобрено |
| 85 |
Олий таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга йўналтирилган лойиҳа "Change Academy" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 18 января 2022 г. | Одобрено |
| 86 |
Олий таълим муассасаларида таълим сифатини оширишга йўналтирилган лойиҳа "Change Academy" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 18 января 2022 г. | Одобрено |
| 87 |
Speaking Contest 2021. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 31 декабря 2021 г. | Одобрено |
| 88 |
Organized TED event. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 28 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 89 |
Organized TED event. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 28 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 90 |
Organized TED event. Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 28 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 91 |
The development of social pragmatic competence throgh alternative assessment in CLIL and non-CLIL classrooms. Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 17 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 92 |
The devepment of social pragmatic competence through alternative assessment in CLIL and non-CLIL classrooms Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 17 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 93 |
Development of the Solt CLIL for the future perspectives of IT Schools in the territory of Uzbekistan Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 17 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 94 |
Development of the Soft CLIL for the future perspectives of IT Schools in the territory of Uzbekistan Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 17 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 95 |
New Directions Series in English Language Assessment Conference. Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 15 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 96 |
Higher Education for Employability, Change Academy Programme Квалификационный сертификат (курс) |
5,0 | 1 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 97 |
Higher Education for Employability, Change Academy Programme Квалификационный сертификат (Специализация свыше 40 часов) |
25,0 | 1 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 98 |
Higher Education for Employability, Change Academy Programme Квалификационный сертификат (Специализация свыше 40 часов) |
25,0 | 1 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 99 |
Higher Education for Employability, Change Academy Programme Квалификационный сертификат (Специализация свыше 40 часов) |
25,0 | 1 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 100 |
Higher Education for Employability, Change Academy Programme Квалификационный сертификат (Специализация свыше 40 часов) |
25,0 | 1 ноября 2021 г. | Одобрено |
| 101 |
Teacher Training: The Ways of Implementing Alternative Assessment Effectively in Secondary Schools Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 4 октября 2021 г. | Одобрено |
| 102 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 30 сентября 2021 г. | Одобрено |
| 103 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 29 сентября 2021 г. | Одобрено |
| 104 |
Facilitate Teacher's Life And Let Them Grow Without Burden ВАК журнал (соавтор) |
4,0 | 20 сентября 2021 г. | Одобрено |
| 105 |
Facilitate Teacher's Life And Let Them Grow Without Burden ВАК журнал (соавтор) |
4,0 | 20 сентября 2021 г. | Одобрено |
| 106 |
Create Engaging Lessons with Google Slides and Peardeck Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 августа 2021 г. | Одобрено |
| 107 |
Advanced Google Classroom for Education Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 августа 2021 г. | Одобрено |
| 108 |
Inspire Student Learning with Showbie Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 3 августа 2021 г. | Одобрено |
| 109 |
Strategies used by Successful Language Learners: how effectively they use them in languge acquisition process Международный журнал |
8,0 | 24 июля 2021 г. | Одобрено |
| 110 |
Teaching with Peer Review Using Eduflow Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2021 г. | Одобрено |
| 111 |
Build an Interactive Worksheet in Googlre Slides Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2021 г. | Одобрено |
| 112 |
Analisis and insights into written competence of clil and non-clil programs in tertiary context ВАК журнал |
8,0 | 15 июля 2021 г. | Одобрено |
| 113 |
The impornance of needs analysis in the second language acquisition Международная конференция |
8,0 | 15 июня 2021 г. | Одобрено |
| 114 |
The influence of clil on the critical thinking development of language learners Международная конференция |
8,0 | 10 июня 2021 г. | Одобрено |
| 115 |
The concept of continuous assessment in clil Международная конференция |
8,0 | 10 июня 2021 г. | Одобрено |
| 116 |
1- ая Студенческая конфереция "The role of English Language in various Higher Educational Institutes" Семинары, форумы, выставки, ярмарки, организация учебной практики |
5,0 | 22 мая 2021 г. | Одобрено |
| 117 |
The importance of pear observation and the ways of making it more pleasant and helpful Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 21 мая 2021 г. | Одобрено |
| 118 |
The Implementation of CLIL Methodology in History and Culture Classes Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 21 мая 2021 г. | Одобрено |
| 119 |
Modification of activities according to the group needs and enhancing student motivation by implementing in the class Республиканская конференция |
5,0 | 3 мая 2021 г. | Одобрено |
| 120 |
The effect of the CLT or post method on the students language learning motivation in productive skills Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 29 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 121 |
The effect of the CLT or post method on the students language learning motivation in productive skills Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 20 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 122 |
мероприятие Debates, Culture Day and Spelling Bee Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 10 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 123 |
мероприятие Debates, Culture Day and Spelling Bee Мастер классы, различные конкурсы, олимпиады(3 чел) |
3,0 | 10 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 124 |
An explanatory process of designing an effective syllabus for ambulance practitioners Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 9 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 125 |
Modify or not Modify. (What to choose assesment modification or accoummodation) Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 9 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 126 |
An explanatory process of designing an effective syllabus for ambulance practitioners Международная конференция (соавтор) |
4,0 | 9 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 127 |
The Usage of Youtube for vocabulary teaching: to enhance self-study during the pandemic Международная конференция |
8,0 | 9 апреля 2021 г. | Одобрено |
| 128 |
The importance of teaching esp classes for the development of the oil and gas industry in the territiry of Uzbekistan Международная конференция |
8,0 | 24 марта 2021 г. | Одобрено |
| 129 |
Implementation of content and language integrated learning into the higher education of Uzbekistan Международный журнал (соавтор) |
4,0 | 22 марта 2021 г. | Одобрено |
| 130 |
Implementation of content and language integrated learning into the higher education of Uzbekistan Международный журнал (соавтор) |
4,0 | 21 марта 2021 г. | Одобрено |
| 131 |
Implementation of content and language integrated learning into the higher education of Uzbekistan Международный журнал (соавтор) |
4,0 | 21 марта 2021 г. | Одобрено |
| 132 |
The integration of the FLOOP platform for enhancing the effectiveness of feedback Международная конференция (С докладом) |
12,0 | 26 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 133 |
Motivating university students using it Международная конференция |
8,0 | 26 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 134 |
The integration of "Floop" platform for enhancing effectiveness of feedback Международная конференция |
8,0 | 26 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 135 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 23 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 136 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 23 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 137 |
Стартовый балл Стартовый балл |
45,0 | 23 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 138 |
базовый рейтинг Стартовый балл |
45,0 | 11 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 139 |
базовый рейтинг Стартовый балл |
45,0 | 11 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 140 |
базовый рейтинг Стартовый балл |
45,0 | 11 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 141 |
базовый рейтинг Стартовый балл |
45,0 | 11 февраля 2021 г. | Одобрено |
| 142 |
Effective Combination Of Different Teaching Methods, Teaching Models and Technologies In Blended Learning Статья в Scopus 3 (соавтор) |
15,0 | 24 декабря 2020 г. | Одобрено |
| 143 |
The factors which influence language learning Международная конференция |
8,0 | 22 декабря 2020 г. | Одобрено |
| 144 |
Presentations: Speaking so that people listen Coursera (Intermediate) |
8,0 | 15 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 145 |
Using Seesaw for Student Learning Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 13 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 146 |
Conjunctions? connectives? and Adverb Clauses Coursera (Intermediate) |
8,0 | 13 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 147 |
Teaching Tips for Tricky English Grammar Coursera (Intermediate) |
8,0 | 12 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 148 |
Engaging and Assessing Students with Plickers Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 11 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 149 |
Setting Up a Digital Library with EPIC Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 8 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 150 |
Teaching EFL/ESL Reading: A Task Based Approach Coursera (Intermediate) |
8,0 | 7 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 151 |
The Bilingual Brain Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 152 |
The Bilingual Brain Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 153 |
Enhance Student Learning through Kahoot Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 3 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 154 |
Enhance Student Learning through Kahoot Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 3 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 155 |
Building Classroom Community Using Flipgrid Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 2 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 156 |
Write Professional Emails in English Coursera (Advanced) |
12,0 | 1 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 157 |
Implementing Parent Feedback with Google Forms Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 1 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 158 |
Foundations of Teaching for Learning: Introduction Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 1 сентября 2020 г. | Одобрено |
| 159 |
General Academic English Coursera (Intermediate) |
8,0 | 21 августа 2020 г. | Одобрено |
| 160 |
Learning to teach Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 17 августа 2020 г. | Одобрено |
| 161 |
Learning to Teach Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 16 августа 2020 г. | Одобрено |
| 162 |
Building Classroom Community Using Flipgrid Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 10 августа 2020 г. | Одобрено |
| 163 |
Learning yo teach Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 8 августа 2020 г. | Одобрено |
| 164 |
Advanced Speaking and Listening Project Coursera (Advanced) |
12,0 | 7 августа 2020 г. | Одобрено |
| 165 |
Create and Sell Digital Teaching Printables with Canva Coursera (Intermediate) |
8,0 | 5 августа 2020 г. | Одобрено |
| 166 |
Teach English How! Teaching Language Online Coursera (Intermediate) |
8,0 | 5 августа 2020 г. | Одобрено |
| 167 |
Create online classes with Google Classroom Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 августа 2020 г. | Одобрено |
| 168 |
Tricky English Grammar Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 1 августа 2020 г. | Одобрено |
| 169 |
Get Interactive: Practical Teaching with Technology Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 1 августа 2020 г. | Одобрено |
| 170 |
Powerful Tools for teaching and Learning Web 2.0 Tools Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 27 июля 2020 г. | Одобрено |
| 171 |
Assessment in Higher Education: Professional Development for Teachers Coursera (Intermediate) |
8,0 | 27 июля 2020 г. | Одобрено |
| 172 |
Getting Started with Essay Writing Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 23 июля 2020 г. | Одобрено |
| 173 |
Questionnaire Design for Social Surveys Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 22 июля 2020 г. | Одобрено |
| 174 |
Busines Writing Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 22 июля 2020 г. | Одобрено |
| 175 |
Create a Visual Tasks Guide with Google Slides Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 22 июля 2020 г. | Одобрено |
| 176 |
Create Student Books with Book Creator Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2020 г. | Одобрено |
| 177 |
Running a Morning Meeting with Google Slides Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2020 г. | Одобрено |
| 178 |
Build an Interactive Worksheet in Googlre Slides Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2020 г. | Одобрено |
| 179 |
Language Arts Confidence with Storybird Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2020 г. | Одобрено |
| 180 |
Build Training Website using Google Sites Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 21 июля 2020 г. | Одобрено |
| 181 |
How to Write and Publish a Scientific Paper (Project-Centered Course) Coursera (Advanced) |
12,0 | 20 июля 2020 г. | Одобрено |
| 182 |
Academic Listening and Note-Taking Coursera (Intermediate) |
8,0 | 20 июля 2020 г. | Одобрено |
| 183 |
Tricky English Grammar Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 19 июля 2020 г. | Одобрено |
| 184 |
University Teaching Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 19 июля 2020 г. | Одобрено |
| 185 |
How to Write a Resume (Project-Centered Course) Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 18 июля 2020 г. | Одобрено |
| 186 |
Perfect Tenses and Modals Coursera (Intermediate) |
8,0 | 16 июля 2020 г. | Одобрено |
| 187 |
Adjectives and Adjective Clauses Coursera (Intermediate) |
8,0 | 16 июля 2020 г. | Одобрено |
| 188 |
Understanding Research Methods Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 14 июля 2020 г. | Одобрено |
| 189 |
Noun Clauses and Conditionals Coursera (Intermediate) |
8,0 | 11 июля 2020 г. | Одобрено |
| 190 |
Grammar and Punctuation Coursera (Advanced) |
12,0 | 10 июля 2020 г. | Одобрено |
| 191 |
Assessing Achievement with the ELL in Mind Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 10 июля 2020 г. | Одобрено |
| 192 |
Academic Literacy Coursera (Intermediate) |
8,0 | 7 июля 2020 г. | Одобрено |
| 193 |
Teach English Now! Teaching Language Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 5 июля 2020 г. | Одобрено |
| 194 |
Blendet Language Learning : Design and Practice for Teachers Coursera (Intermediate) |
8,0 | 5 июля 2020 г. | Одобрено |
| 195 |
Advansed Writing Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 июля 2020 г. | Одобрено |
| 196 |
Business English: Networking Coursera (Intermediate) |
8,0 | 2 июля 2020 г. | Одобрено |
| 197 |
Understanding Research Methods Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 1 июля 2020 г. | Одобрено |
| 198 |
Blended Language Learning: design and Practice for Teachers Coursera (Intermediate) |
8,0 | 30 июня 2020 г. | Одобрено |
| 199 |
Verb Tenses and Passives Coursera (Intermediate) |
8,0 | 29 июня 2020 г. | Одобрено |
| 200 |
English for Teaching Purposes Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 29 июня 2020 г. | Одобрено |
| 201 |
Grammar and Punctuation Coursera (Advanced) |
12,0 | 27 июня 2020 г. | Одобрено |
| 202 |
Foundations of Teaching for Learning Curriculum Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 4 апреля 2020 г. | Одобрено |
| 203 |
Teach English Now! Teaching Language Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 7 марта 2020 г. | Одобрено |
| 204 |
Teach English Now! Teaching Language Online Coursera (Beginner, Mixed) |
5,0 | 8 февраля 2020 г. | Одобрено |